Obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti Palcon Capital s.r.o., so sídlom Hřbitovní 467, Brušperk, 73944, IČO: 19751761, zapísaná v obchodnom registri pod sp. zn. C 93776/KSOS vedenom na Krajskom súde v Ostrave, e-mail info@filtredokanvice.sk
telefónne číslo: +420 722 232 245 („My“ alebo „Predávajúci“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás ako kupujúcich a Nás ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach filtredokanvice.sk.
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu.
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v českom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Ako iste viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sa používajú prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, má táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.
I. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
-
Cena je peňažná suma, ktorú budete hradiť za Tovar;
-
Cena za dopravu je peňažná suma, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;
-
Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
-
DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
-
Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
-
Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzatvorenie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
-
Používateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;
-
Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
-
Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť v E-shope.
II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE
-
Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.
-
Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru, budeme považovať za správne a pravdivé.
III. UZATVORENIE ZMLUVY
-
Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v českom jazyku.
-
Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov komunikácie na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (najmä za prístup na internet); žiadne ďalšie náklady účtované Nami nad rámec Celkovej ceny teda nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.
-
Aby sme mohli Zmluvu uzatvoriť, je potrebné, aby ste v E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:
a) Informácie o kupovanom Tovare (v E-shope označujete Tovar, o ktorého kúpu máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie zadáte pri tvorbe návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje potrebné na doručenie Tovaru, najmä meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu;
d) V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, aj informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať. -
Počas tvorby návrhu Objednávky môžete až do jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po kontrole stlačením tlačidla „Objednávka zaväzujúca k platbe“ Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste sa s týmito Podmienkami oboznámili a súhlasíte s nimi; inak nebude možné Objednávku vytvoriť. Na potvrdenie slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednávka zaväzujúca k platbe“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
-
Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po jej doručení Nám potvrdíme správou zaslanou na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
-
Môžu nastať prípady, keď Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo keď si objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme, a nemala by byť pre Vás prekvapivá. Ak nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie Zmluvy v upravenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzatvorená v momente, keď našu ponuku potvrdíte.
-
Ak bude v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzatvoreniu Zmluvy. V takom prípade Vás bezodkladne kontaktujeme a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v upravenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je uzatvorená v momente, keď našu ponuku potvrdíte. Ak našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebytočne pribudla číslica.
-
Uzatvorením Zmluvy Vám vzniká záväzok zaplatiť Celkovú cenu.
-
Ak máte zriadený Používateľský účet, môžete Objednávku urobiť prostredníctvom neho. Aj v takom prípade však máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je totožný ako pri kupujúcom bez Používateľského účtu; výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vypĺňať Vaše identifikačné údaje.
-
V niektorých prípadoch umožňujeme pri nákupe Tovaru uplatniť zľavu. Na poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.
IV. POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
-
Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Používateľského účtu.
-
Pri registrácii Používateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
-
Prístup k Používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. V súvislosti s týmito prihlasovacími údajmi je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a neposkytovať ich nikomu. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
-
Používateľský účet je osobný a nie ste oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.
-
Váš Používateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, ak ho viac než 2 roky nevyužívate, alebo v prípade, ak porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
-
Používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
V. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
-
Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme aj v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v E-shope a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, za ktorých je doprava zdarma.
-
Celková cena je uvedená vrátane DPH a vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.
-
Úhradu Celkovej ceny budeme od Vás požadovať po uzatvorení Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledovnými spôsobmi:
a) Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. Pri platbe bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 dní; bez úhrady bude objednávka automaticky zrušená.
b) Platobnou kartou online. Platba prebieha cez platobnú bránu Shoptet, pričom sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/ Pri platbe kartou online je Celková cena splatná ihneď po odoslaní objednávky.
c) Dobierkou. Platba prebehne pri doručení Tovaru oproti jeho odovzdaniu. Pri platbe dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
d) V hotovosti pri osobnom odbere. V hotovosti je možné uhradiť Tovar pri prevzatí v našej prevádzke. Pri platbe v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
-
Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Používateľskom účte.
-
Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. Pri platbe bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na náš účet; v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.
VI. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI
-
Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby; môžete si vybrať z nasledujúcich možností:
a) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásilkovna
c) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností DPD Kuriér, PPL Kuriér
-
Tovar je možné doručiť iba v rámci Českej republiky.
-
Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Tovaru je 2–3 pracovné dni. Doba uvedená v E-shope je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás o možnosti vyzdvihnutia Tovaru vždy informujeme prostredníctvom e-mailu.
-
Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi aj Nám. Ak došlo k závade na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie ste povinní Tovar od dopravcu prevziať.
-
Ak porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. VI.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti Tovar Vám doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám však v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme toto právo využiť, odstúpenie je účinné dňom, keď Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.
-
Ak je z dôvodov na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo dohodnuté v Zmluve, je Vašou povinnosťou uhradiť Nám náklady spojené s týmto opakovaným doručením. Platobné údaje na úhradu týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve; sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.
-
Nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. Ak Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. VI.4 Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
-
Ak Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, budeme Vás vždy informovať v prípade:
a) mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informáciu, že Tovar nebude možné dodať;
b) omeškania dodania Tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
-
Ak Vám nebudeme schopní dodať Tovar ani do 30 dní od uplynutia doby doručenia uvedenej v potvrdení Objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení od Zmluvy odstúpiť.
-
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
-
Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. VI.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že:
a) má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme uviedli v popise Tovaru, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru očakávať;
b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
c) zodpovedá kvalite alebo vyhotoveniu dohodnutého vzorku, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené podľa vzorku;
d) je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
e) spĺňa požiadavky kladené právnymi predpismi;
f) nie je zaťažený právami tretích strán.-
Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
-
Ak má Tovar vadu, teda najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa čl. VII.1, môžete Nám túto vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (reklamáciu) zaslaním e-mailu alebo listu na naše kontaktné údaje. Na reklamáciu môžete použiť aj vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Podmienok. Pri uplatnení reklamácie je potrebné zvoliť spôsob riešenia vady; túto voľbu nie je možné bez nášho súhlasu dodatočne meniť, s výnimkou prípadov uvedených v bode 7.4.
-
Ak ide o podstatné porušenie Zmluvy, máte právo:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti;
b) na odstránenie vady opravou;
c) na primeranú zľavu z Ceny;
d) na odstúpenie od Zmluvy.Ak si zvolíte riešenie podľa bodu a) alebo b) a vadu neodstránime v primeranej lehote alebo oznámime, že vadu týmto spôsobom neodstránime, máte právo zvoliť riešenie podľa bodu c) alebo d).
-
Ak ide o nepodstatné porušenie Zmluvy, máte právo:
a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru alebo chýbajúcej časti;
b) na odstránenie vady opravou;
c) na primeranú zľavu z Ceny.Ak však vadu neodstránime včas alebo jej odstránenie odmietneme, máte právo odstúpiť od Zmluvy.
-
Od Zmluvy nemožno odstúpiť, ani požadovať dodanie novej veci, ak nemôžete vrátiť Tovar v stave, v akom ste ho prevzali, okrem prípadov, keď:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku kontroly vady;
b) bol Tovar použitý pred zistením vady;
c) nemožnosť vrátenia nevznikla Vaším konaním;
d) bol Tovar pred zistením vady predaný, spotrebovaný alebo upravený pri bežnom použití.-
Do 3 dní od prijatia reklamácie Vám potvrdíme jej prijatie e-mailom. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej prijatia, ak sa nedohodneme inak.
-
O výsledku reklamácie Vás budeme informovať e-mailom. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Ak dôjde k výmene Tovaru, náklady na vrátenie pôvodného Tovaru hradíme My.
-
Ak ste podnikateľ, ste povinný vytknúť vadu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní od prevzatia Tovaru.
-
Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne do 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
-
Práva z vadného plnenia sa neuplatnia pri:
a) Tovare predávanom za nižšiu Cenu z dôvodu vady;
b) opotrebovaní spôsobenom bežným používaním;
c) použitom Tovare zodpovedajúcom miere opotrebovania;
d) prípadoch vyplývajúcich z povahy Tovaru.
VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
-
Odstúpením od Zmluvy sa zmluvný vzťah ruší od začiatku, a to z dôvodov uvedených v týchto Podmienkach.
-
Ak ste spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru, v súlade s § 1829 Občianskeho zákonníka. Odstúpenie môžete oznámiť e-mailom, listom alebo prostredníctvom vzorového formulára (príloha č. 2).
-
Právo na odstúpenie sa nevzťahuje najmä na:
a) Tovar s cenou závislou od finančného trhu;
b) alkoholické nápoje s odloženým dodaním;
c) Tovar upravený na mieru;
d) rýchlo sa kaziaci Tovar;
e) hygienicky zapečatený Tovar po otvorení;
f) audio/video záznamy alebo softvér s porušeným obalom;
g) periodickú tlač;
h) digitálny obsah dodaný s Vaším súhlasom pred uplynutím lehoty.-
Lehota na odstúpenie je zachovaná, ak oznámenie odošlete v jej priebehu.
-
Po odstúpení Vám vrátime Cenu do 14 dní, najskôr však po vrátení Tovaru alebo preukázaní jeho odoslania späť.
-
Náklady na vrátenie Tovaru znášate Vy, ak nebolo odstúpenie spôsobené naším porušením Zmluvy.
-
Zodpovedáte za zníženie hodnoty Tovaru spôsobené nakladaním nad rámec obvyklého vyskúšania.
-
My môžeme odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred dodaním Tovaru, najmä ak ho nemožno dodať alebo ak boli v Objednávke uvedené nepravdivé údaje.
-
-
-
IX. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI
-
Nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania vo vzťahu ku kupujúcim v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
-
Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom e-mailovej adresy info@filtredokanvice.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
-
Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, webová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu na riešenie sporov online dostupnú na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a spotrebiteľom zo zmluvy uzavretej elektronicky. -
Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013.
X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
-
Ak právny vzťah medzi Nami a Vami obsahuje medzinárodný prvok (napr. dodanie mimo ČR), riadi sa právnym poriadkom Českej republiky. Ak ste spotrebiteľ, týmto nie sú dotknuté Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.
-
Všetku písomnú korešpondenciu si budeme doručovať elektronicky. Naša e-mailová adresa je uvedená v identifikačných údajoch. Korespondenciu Vám budeme doručovať na e-mail uvedený v Zmluve, Používateľskom účte alebo z ktorého ste nás kontaktovali.
-
Zmluvu je možné meniť len písomnou dohodou. Podmienky sme však oprávnení jednostranne meniť, pričom zmena sa nedotkne už uzavretých Zmlúv. O zmene Vás budeme informovať e-mailom minimálne 14 dní vopred, ak máte Používateľský účet alebo ak ide o pravidelné dodávky.
-
V prípade vyššej moci (napr. prírodná katastrofa, pandémia, výpadky subdodávateľov) nenesieme zodpovednosť za vzniknuté škody. Ak stav vyššej moci trvá dlhšie než 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.
-
Prílohou Podmienok sú:
-
Príloha č. 1 – Formulár na reklamáciu
-
Príloha č. 2 – Formulár na odstúpenie od Zmluvy
-
Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám priamo prístupná. Podmienky aj potvrdenie Objednávky však vždy obdržíte e-mailom.
-
Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 3. 2. 2024.
PRÍLOHA Č. 1 – FORMULÁR NA REKLAMÁCIU
Adresát:
Palcon Capital s.r.o.Uplatnenie reklamácie
Dátum uzatvorenia Zmluvy:
Meno a priezvisko:
Adresa:
E-mail:Reklamovaný Tovar:
Popis vady Tovaru:
Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie / číslo účtu pre vrátenie peňazí:
Žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením dátumu a spôsobu jej vybavenia.
Dátum:
Podpis:
PRÍLOHA Č. 2 – FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresát:
Palcon Capital s.r.o.Týmto oznamujem, že odstupujem od Zmluvy:
Dátum uzatvorenia Zmluvy:
Meno a priezvisko:
Adresa:
E-mail:Špecifikácia Tovaru:
Spôsob vrátenia finančných prostriedkov / číslo účtu:
-
-
.png)